Robinson

ja jag brukar titta på det. Jag kan faschineras av
spelet, allt fuffens, pratet, eländet...men framförallt
över hur dom står ut.

Jag brukar inte må särskilt illa av att se det i
vanliga fall, men ikväll var det så man ville gråta.
Jag kände att det var så orättvist.
Träsket vs beachen....träskfolket var ju utdömda redan
innan tävlingarna pga omständigheterna där.

Ikväll tyckte jag synd om "valpen". Han var bara ett
skelett stackarn.
Visst, den som ger sig in i leken får leken tåla...så
heter det. Men då vet man i regel vad leken går ut på.
Aldrig tidigare har omständigheterna varit så tuffa
som det varit för träskfolket i år.

Jag mådde illa....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Titta inte på sådant elände!

2009-04-19 @ 03:50:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ~Sol~

Jag har knappt tittat på flera år, men just denna säsong har jag råkat se några program. Konstigt upplägg. Jag fattar inte vitsen med att göra det så ojämnt och konstigt fördelat. Hoppas det blir bättre för dem snart.

2009-04-19 @ 07:42:56
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0