Bästisar för en vecka

Christer Björkman tror att allt är en invänjningsfas.
Han tror att om två veckor kommer INGEN att kommentera det nya
röstningssystemet.
Jag tror han har riktigt fel denna gången.
Riktigt jädrans tokfel!

"Han är bort i tok" som mormor hade sagt.

Bort i tok? Vart sjutton kommer det ifrån? Betyder typ?..Hmm..

Ja ja...jag ska inte gnälla mera nu.


Ikväll ska jag jobba. Lovade att komma för jag hade energi igår!
Kan säga att den energin var som en piss i havet.
Men men..vi är två större delen av tiden så det ska nog gå bra.
Har tre nätter kvar och sen kommer jag i stort sett inte jobba på
resten av månaden.
Veckan därpå när jag har mina nätter då är jag på kurs. Och veckan
efter det jobbar jag bara måndagen sen har jag tagit semester.

Skulle så hjärtans gärna vilja åka till Dalarna och se Vasan.
Har velat det i så många år och jag tänkte att nu, nu ska jag åka.
Men mina bekanta där ska fly fältet. Dom har hyrt ut sitt hus för en
billig (hostattack) peng den veckan.

Så snälla töta...om NÅGON som läser detta bor i Dalarna, och gillar
Vasan...kan vi inte bli bästisar då? För en vecka? :-)


Kommentarer
Postat av: Iron

Funderar på hur du ska se vasaloppet?..hyrt helikopter..en scooter?.. :-)



eller duu..kan ju bli kranskulla kanske? :-)

2009-02-08 @ 17:29:54
Postat av: Tesstamente

Hittar du nån så kan du ju höra av dig:-)

2009-02-08 @ 18:01:10
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: JONATHAN- KRIGAR MOT CANCERN

Jaa, den va bra!

Se den :)

2009-02-08 @ 23:27:14
URL: http://jontheericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0