De sälla jaktmarkerna

När min son var i städtagen gjorde han (och jag) ett stort misstag.
Han sa ju att han kastat ner stickor och grejer i en påse.
Jag dök i påsen...tog upp stickor, men glömde grejerna :-(

Grejerna i det här fallet var spetsen till överkastet jag håller på att
sticka. Jag tror jag hade gjort klart ca 5,68 meter...som nu alltså
gått till de sälla jaktmarkerna.
Bara till att starta om...*suck*

(klicka för större bild)

Det är så vackert!
Och jag kommer bli så glad den dagen det är klart.

Det är ganska tunt och jag funderar på att köpa ett par vita
sidenlakan och sy fast på baksidan så det inte lyser igenom.
Vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Det kommer bli ett fantastiskt överkast när du är klar. Jag tror också på din idé med sidenlakan på baksidan. Blir snyggare när man inte ser igenom. =)



Duktiga du!

Kram

2009-02-28 @ 21:15:31
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja annars blir man ju TVINGAD att matcha alla

sängkläder eftersom det lyser igenom...S

2009-02-28 @ 21:43:47
Postat av: Mia

...sa jag....

2009-02-28 @ 21:44:27
Postat av: Tesstamente

Jag skulle slita mitt hår om jag hade stickat så mycket- beundrar ditt tålamod:-)

2009-02-28 @ 22:07:36
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0