En hög och en pöl...

Sov si så där inatt med valpen. Hon vaknade för minsta lilla,
och minsta lilla just nu är Lill-fisans parningstjut som kommer
var och varannan sekund.
Till sist somnade vi iallafall och vaknade rätt så utvilade imorse.
Jag visste ju att det då var bråttom ut med den lilla, men hade
ingen aning om att det var superman-bråttom...ja ja...två små
olyckor på golvet...den ena i pöl och den andre i hög.

Fick sms idag av en gammal kamrat till mig. Vi har glidit ifrån
varandra de sista åren och det är nog mest mitt fel. Jag är verkligen
urkass på att lyfta luren och ringa.
Tidigare umgicks vi så gott som dagligen. Hennes äldsta son och
min yngsta är jämngamla och var bästisar när dom var mindre.
Vi hade väl lika dålig ekonomi också båda två och körde bytes tekniken.
Typ "En rulle toapapper mot 10 kaffefilter" och så...vi klarade det riktigt
bra.
Hennes mamma och jag umgicks en del också. Hon brukade ringa mig
och jag brukade gå till henne och fika.

Men idag fick jag sms om att mamman gick bort igår. Väldigt hastigt och
absolut inte lustigt. Hon somnade i sängen och gick inte att väcka. Jag
tror att det har varit en hjärnblödning eller något sånt men det lär visa sig.

Väldigt tråkigt och jag blev riktigt ledsen.


Kvällen i övrigt bjuder visst på melodifestival. Antar att jag kommer att sätta mig
och titta lite. Men INTE RÖSTA!

Kramar till er!

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Jag beklagar förlusten, av både den nära vänskapen och av en person som tidigare betytt mycket för dig.

Kram

2009-02-21 @ 21:58:31
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: jojo

Åh vad sorgligt!



Sänder lite "hopp".



Kram

2009-02-22 @ 08:44:33
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Oj, sådant är ju aldrig kul.

Beklagar förlusten.





2009-02-22 @ 13:26:57
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0