En liten tår i ögat...

Jag vet inte hur observanta ni är.
Men om ni råkat missat något idag så kan jag tala om
att vi alla är bjudna på bröllop om ett år...bra va!

Såg nyss presskonferansen och jag kände bara att
jag vart glad. Glad över att dom ÄNTLIGEN fick tummarna
ur och gör något mer än att tassa runt och undvika fotografer.
Glad över att det utstrålade en sådan glädje och lycka...och
jag fick en tår i ögat.

Jo jag är nog lite blödig när det kommer till bröllop. Jag får
en liten tår i ögat och en klump i magen vare sig jag vill eller
inte.
Att se en komedi med mig där det ingår ett bröllop innebär
alltså både skratt och tårar...jag tycker sånt är härligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0