En snabb tisdag.

IDag har jag haft besök här av sonen med flickvän.
Flickvän behövde hjälp med det matematiska och då
ställde jag upp, matte är skoj!

Gick rätt bra faktiskt. Hon förstod till och med vad
opedagogiska jag menade. Hoppas bara hon klarar
provet imorgon.

På tisdag i nästa vecka får dom hem Nellie...ja hon ska
heta så det lilla valp-trollet. Och på alla hjärtans dag har
doggy-grandma lovat att vara vaktig så det söta paret får
ge sig ut på restaurang.

Kan dessutom tala om att den sjuka hunden mår bättre.
Det var visst någon blodansamling som lagt sig där i buken
och blivit infekterad. Så hon har nu tillbringat en natt på Ultuna
 i Uppsala och ska få sova kvar en natt till. Hon är nog
fit-for-fight snart igen :-)

Tisdagen har annars bara rasat iväg. Har inte hunnit göra så
mycket, men så är det ju i regel dagen efter...ja dagen efter
att man jobbat natt alltså...*S*
Jo, trista nyheter....magen krånglar. Vet inte om jag till sist nu
inte klarar av att stå emot alla magsjukor som härjat runt i vårat
arbetsgäng sista tiden. Den ena efter den andra har legat. Fallit
som käglor på rad. Och nu tycks det som att turen är min...men jag
är stark, jag ska stå emot!
"Våga Vägra Magsjuka"


Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Vad hände med C eller S-namn? S Men Nellie är fint. =)



Hoppas magen förstår att sluta krångla. Säg ifrån på skarpen! =)

2009-02-04 @ 06:46:36
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0