H---H----H

Headbang---hundtröja---hallelulja

Ahhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrg....Headbang!!!
Hatar det...när huvudet känns som att det är fullt i skommgummi,
bakkelit, sprängmedel och en gnutta ättika.

Om man ändå hade gjort något så man förtjänade den!
Ni vet...gjort sånt som man glömt dagen efter liksom.
Hmm...vad gjorde jag igår???

Ne...jag har inte gjort ett skit. Bara suttit hemma och sprungit
in, ut, in, ut, in, ut med valpen....inte direkt något som ger huvudvärk.

Imorgon ska jag INTE ha hund, då ska jag sova :-)
Ska sova länge har jag planerat. Kanske mer än till klockan 7...lyx va :-)

Och så ska jag leta mönster till en stickad hundtröja. Dom vill ha en sån
till Nellie och då ska dom få en sån. Och doggy-grandma ska egenhändigt
sticka med lot's of love.

Har inget vettigt att säga alls egentligen, fast det har ni säkert redan märkt.
Avslutar med en underbar godnattsång.

Från mig...till er alla....


Kommentarer
Postat av: Daniel

Gomorgon , nu ska du inte ligga å dra dej!

2009-02-27 @ 08:25:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ~Sol~

Jag gillar den låten. Vilken text. Jag gillar inte Cohen, men den här har han verkligen lyckats med. =D

2009-02-27 @ 15:54:23
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0