Jag...en DÅLIG människa!



Jag har fruktansvärt dålig karaktär!

Jag hade gett mig sjutton på att INTE!
Jag skulle göra annat.

Jag hade sagt att ALDRIG!
För jag hinner tröttna.

Jag hade bokat in att göra ANNAT!
Sådant som blivit liggande när jag var sjuk.

Men vad händer?
Vad TROR NI HÄNDER?

Joho då....plötsligt sitter jag där.
Med stickningen i knät, tittar och vickar på tårna.
Tuggar chips och dricker cola.

Och tårna!
Dom vickar I TAKT!

Än en gång har karaktären farit all världens väg.
Allt det jag gett mig tusan på att INTE göra...det gör jag!
Dessutom med VICKANDE TÅR!!!

Ja ni förstår nog.
Jag fastnade framför tv:n och melodifestivalen.
Jag som gett mig tusan på att skippa alla jädra deltävlingar
och möjligen bara se finalen.

Jag är en dååååålig människa!
Jag skäms!



En annan sak...by the way....Ska man verkligen behöva ringa
TRE gånger i VARJE program PLUS i finalen?
Man blir ju barskrapad, skinnad, rånad och bestulen!


Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Även jag hamnade i samma rum som en tv som visade eländet. Men jag vägrade titta. Jag önskade även att jag var döv, för det var verkligen hemskt. :S



Nåja, de övriga programmen ämnar jag INTE titta på! =)

2009-02-07 @ 23:56:04
Postat av: purplerain

Ja, jag rååååkade oxå hamna framför tv,n...

2009-02-08 @ 12:35:42
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Therese

Hihi... du är bara mänsklig gumms o föll för frestelsen haha ;)

Hoppas din vecka börjat bra..

Kraaaaaaam

2009-02-09 @ 15:16:16
URL: http://yrhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0