Kurs ...mot holmarna...

Kursdag ett avklarad.
Mycket trevlig och rolig kurs i personlig assistans. En hel del
hade man redan koll på men man vart matad med en massa
ny info också.
Vi hade grupparbeten som var riktigt roliga, utmanande och
som gjorde att man fick tänka till en hel del.
I vanlig ordning så tog jag taktpinnen i gruppjobben. Jag biter
nästan mig själv i läppen ibland för att jag alltid drar igång
diskussionerna. Andra måste också få en chans.
Men när alla sitter tysta och bara väntar på att någon ska ta till
orda så blir jag lite less och stressad och sen rinner munsvadan
iväg...*S*...

Rolig sak 2:
Fick sms av min älskade syster imorse på väg till Uppsala.
Hon har anmält mig till en tävling som Adam och Gry har i
Mix Megapol. Och jag hoppas hoppas hoppas att hon gett en så
bra motivering att dom ringer mig. I så fall sitter jag på 4-stjärnigt
hotell på Kanarieöarna om 10 dagar...:-)



Så känner ni någon tös som ni tycker är förtjänt av lite lyx och vila,
tveka inte att anmäla!

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Oj, din beskrivning av dig själv låter som om du pratade om mig. hahahaha Jag biter mig ibland så hårt på insidan av läppen att jag nästan gråter. Det går alltid åt pipsvängen då tio minuter gått och ingen annan sagt något. =P



Jag ska hålla tummarna för dig!

Kram

2009-02-18 @ 19:26:04
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0