Vinn en nålask...

Imorse var jag uppe vid halv sju. Hade första tiden
i tvättstugan.
Eftersom jag städat ur sovrummet så vart det en hel del
tvätt som normalt inte är med annars.
Bland annat överkastet...det håriga ni vet...

Överkastet har jag sytt själv. Suttit och klippt, nålat, tråcklat,
sytt, strykit, vikt...and so on...tills det NÄSTAN är klart.
Det som saknas nu är någon sorts kant runt det hela. Plus
att jag skulle vilja fodra det så alla fula sömmer inte syns.
Men jag känner mig själv...det kommer aldrig bli av.

Men..till saken.
Dagens fråga:



How heavy blir ett överkast when you tvättat det i en maskin som
vägrar tömma ut water after the last sköljning?

Den som vet vinner en nålask!

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Svaret är ju enkelt... Too heavy, förstås. =P

2009-02-09 @ 18:48:21
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Herr E

Elefantiskt heavy!

2009-02-10 @ 00:00:22
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0