Äggsjuk? Not!



Åh ännu en lång dag till ända.
Det var tufft att bli väckt av klockan halv sju i morse. Jag har inte blivit
det på drygt 2 veckor eftersom jag jobbat natt. Tungt var det...men upp
kom jag.
Var iväg till sjukhuset med "min gubbe" idag för att bli visad hur man
byter suprapubiskatetern. Och världens snyggaste, manliga sjuksköterska
visade mig...ögon som man kan drunkna i och säkert hur upptagen som helst,
ni vet...min vanliga tur liksom *S*
Gick ner på stan efter det och tog en fika med Hille, en kompis till henne och
kompisens söta lilla son på 2 månader...men alltså, bebisar är hur söta som
helst. Men jag blir inte ett dugg äggsjuk av att hålla i en. Nej jag har nog gjort
mitt där.
Vara gravid och föda barn....shore...men sen får det vara bra..*L*..skulle nog
kunna göra karriär som surrogatmamma.

Var tillbaka på jobbet sen till halv 6 för stanna i tre timmar. Sen var jag hur trött
som helst när jag kom hem.

Just ja, jag var och hälsade på yngsta sonen som blivit sambo! Han som hade
klippt sig så fint om ni läser bakåt i bloggen. Han verkar nöjd med livet nu och det
känns så skönt att se det. Dom planerar nu att skaffa hund...eller katt...eller hund...
får han bestämma blir det nog en katt, får hon bestämma blir det nog en hund.
Återstår att se om det blir en kand.....;-)



Nu ska denna donna hoppa i säng och sova. Klockfan ringer imorgon igen...

Nattis med er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Då får vi hoppas på ett lågnt å fint samboende för sonen!

2009-01-27 @ 12:04:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ~Sol~

Hellre en ung, snygg sköterska som visar hur man byter en kateter till en gubbe än en likaledes ung, snygg läkare som ska utföra en mindre angenäm undersökning om eventuellt tarmvred på en själv... Trust me, efter det vill man aldrig mer se den unga snygga karln. S

2009-01-27 @ 17:16:52
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Therese

Ja men lite ögongodis är ju aldrig fel eller hur S

O ja hur går det med djur beslutet. Blir du kattlös eller inte?

:)

2009-01-27 @ 18:39:41
URL: http://yrhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0