Avbockning...



Oj vad jag sover!
En riktig slökorv har jag blivit...*suckar*
La mig vid halv ett inatt och sov till 11.20 idag, det här håller
inte längre.

Jag kan också börja bocka av på min lista snart *glad*
Var nere idag och bokade tid för en första träning...det ni!
Första träningen är gratis, och då får man hjälp av dom som
jobbar där att fixa till ett schysst träningsschema...jag ser faktiskt
fram emot det och kanske, kanske blir jag lite piggare dessutom.

Man kan också göra en hälsoprofil hos dom. Då får man cykla och
dom mäter en massa saker. Syreupptagning, blodtryck osv....och man
kan ju bara hoppas på att inget av dom ligger på minussidan, då blir
det tufft ;-)

Köpte till och med ett par skor att ha. 500:- som jag INTE tänker slänga
i sjön! Dom ska användas! Och då endast i träningshallen...BASTA!

Håller på med maten nu. Idag blir det hasselbackspotatis och
lövbiff med vitlökssmör. Kanske inte det nyttigaste men attans vad gott!
Och jag skär nog till en liten gurkskiva till så det blir lite mera sunt...hehe


Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Håller tummarna för att skorna blir använda. =)

2009-01-23 @ 16:52:36
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag lovar att jag ska göra ett tappert försök

iallafall. Måste börja röra på fläsket lite...

har liksom inget att skylla på längre

2009-01-23 @ 18:37:04
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: Therese

Bra inställning gumms! Smitta mig gärna med din energi *ler*

Hoppas du får en fin helg!

Kram T

2009-01-23 @ 21:48:22
URL: http://yrhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0