Efterlyser hörnhål!!!

Kom att tänka på en sak här nu på morgonen.
Jag bäddade rent i sängen och då slog mig två saker.
Ja dom har i och för sig slagit mig förut...båda två...

Grej 1: Varför är IKEA:s örngott så sabla stora??? Aldrig om
man köper ett bädset med påslakan och örngott att dom är lika
stora som om man köper örngotten separat på IKEA.
Jag får ju fan vika dom två varv runt kudden!

Grej 2: Vem ska jag strypa? Någon "smart" (host host) idiot
har kommit på att man inte längre ska ha små öppningar uppe
i hörnen på påslakanen. Och jag råkar sakna dom där små
öppningarna...rätt rejält!
Det är ju dubbelt så krångligt att få i täcket när dom små öppningarna
(i hörnen upptill) inte längre finns!

Så vem kom på det? Vem var det som ville jävlas??
Vem ska jag slå på?

Kommentarer
Postat av: Malle

Gör du en protestlista mot saknade hål i påslakan, så är jag den förste som skriver på! Och den stora öppningen ska sitta i andra änden, INTE på en långsida!

2009-01-12 @ 10:43:28
Postat av: Warlock

Kolla måtten nästa gång :) ... Det brukar väl vara 60 x 50 cm ?

2009-01-12 @ 12:54:34
URL: http://warlock.webblogg.se/
Postat av: Mia

Men Malle! Menar du att något annat smartskaft har satt själva "trä-i-täcket-hålet" på en långsida???? Fasen vad dumt...Hmm...ja vi får nog ta och protestera till 1 maj...Sergels torg? Kan det passa herrn?? ;-)



Warlock: Jag tycker du kan ta det måttet och dundra in på IKEA:s huvudkontor,drämma det i skivbordet med en duns och säga "Så HÄR stora ska dom vara"...det måste bli någon ordning i sängbranchen...:-)

2009-01-12 @ 17:32:07
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: ~Sol~

Det är säkert en karl, ska du se. ;)

Men visst är det korkat att ta bort något som faktiskt är bra och praktiskt. :S

2009-01-12 @ 17:59:42
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0