Få mig att rodna!

Ja ni idag smäller det.
Få se om jag är kapabel att skriva något i bloggen på några
dagar.
Antagligen kommer jag ligga ledbruten..känna mig mörbultad.

Idag ska jag iväg och börja träna :-)
Nej då jag skojar bara, det kommer gå bra. Ska bli riktigt
skönt att få komma igång och röra på muskler som jag ett tag
låtit ha semester. Det kommer att göra mig gott.

Idag är det "Intro". Dom har alltid så första gången. Antar att dom
kommer visa mig runt, plocka fram ett träningsschema som passar
mig och visa hur man ska dokumentera det hela.
Sen tänkte jag gå ner imorgon igen och köra ett riktigt pass.

SOm min planering ser ut kommer det att bli gymet måndagar och
torsdagar till att börja med. VIll starta lite lugnt så jag inte pajjar ryggen
helt som jag gjorde sist jag tränade. Då körde jag på för hårt från start.

Men nu ska musker röras och beröras.
Nu ska jag snart känna att jag flyger fram!




Senare idag kommer grabbarna hit och käkar middag. Jag har redan förberett
allt och det ska bjudas på lasagne. Gott, lättlagat och bra att förbereda.

Hejja på mig nu!
Peppa mig!
Tala om för mig att jag är duktig!

Få mig att rodna av glädje och känslan av att vara duktig.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bjud mej oxå!

2009-01-28 @ 16:14:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ~Sol~

Jag vill också känna det som om jag flyger! Men... enligt gamla farmor, 80 år, så räcker det med att gå på lite fotvård så får man den känslan... Hmmm... träna vs fotvård... svårt val. S

2009-01-28 @ 18:11:58
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Therese

Hoppas det gått bra gumms. O att du lyckas ta dig ur sängen imorgon ;) O du ÄR duktig som tagit steget! Jag borde med.. men eh... hmmm... *lat*

2009-01-28 @ 19:18:08
URL: http://yrhattan.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas det gått bra gumms. O att du lyckas ta dig ur sängen imorgon ;) O du ÄR duktig som tagit steget! Jag borde med.. men eh... hmmm... *lat*

2009-01-28 @ 19:19:14
URL: http://yrhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0