Pisk pisk...



Ska ta mig i kragen idag och se till att det blir något gjort.
Måste dammsuga och skura. Ska möte Hille när hon slutar jobba
och gå och handla. Diska måste jag göra också.

Tvättstugan hade jag igår så nu återstår bara att lägga in tvätten.
Faktiskt så tog sonen tag i det igår och la in allt som inte var
mina kläder....det har inte hänt förut om jag inte sagt till han :-)
*glad mamma*

(Mia i ett nötskal)

Idag är en sådan dag då man egentligen borde gå ut och gå. Men jag
fick nyss ett sms om att det är -15 grader ute och så suger det inte direkt
i ut-och-gå-benet. Men en liten prommis blir det ju ändå när jag ska handla.

Måste ställa in min cykel i förrådet också. Den står kvar ute i cykelstället
och allt lär väl frysa sönder om den ska stå kvar där. Sist jag använde den
så hade både växlar och bromsar frysit...lite läskigt när det inte gick att stanna
och man såg en radda med taggiga, riviga buskar närma sig i hög fart.

Nepp...*pisk pisk*.....nu ska jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0