Puckos stora kärlek

Vilken slappardag jag haft...så jäkla skönt!
Visst, jag har dammsugit och plockat undan lite grejer i förrådet
men annars har jag inte gjort många knop.

Jag ska vara hundvakt tills på onsdag :-)
Syrran och hela hennes familj åker till London och då får Lusen
vara hos mig till Puckos stora lycka.
Han är verkligen kär i henne...springer hela tiden och kollar
vad hon gör. Är framme och nosar på henne, ligger och rullar
sig på golvet framför henne och säger "Titta på mig! Titta på mig!"
medans Lusen inte ens kostar på sig en blick åt hans håll.
Hon accepterar tyst hans uppvaktning men går han till kroppslig
kontakt på något vis så reser hon sig och går.
Inte ens då han bjuder henne på mat så veknar hon...utan hon
äter nonchalant med ryggen emot.



Men det spelar ingen roll. Hon är och förblir hans stora obesvarade
kärlek i vått och torrt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men se där har du fått tillökning gumms?

Mysigt :)

2009-01-10 @ 12:07:46
URL: http://yrhattan.blogg.se/
Postat av: Therese

Men se där har du fått tillökning gumms?

Mysigt :)

2009-01-10 @ 12:07:48
URL: http://yrhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0