Sportbilen...en dröm...

8.45 en söndagmorgon. Jag hade kunnat sova riktigt länge idag men var
uppe redan vid halv sju. På med kläder...borste genom det trassliga håret,
sätta på kaffe och så ut med hunden.
Alltså...imorse tror jag att jag kom på varför jag inte har hund...
Missförstå mig rätt. Jag älskar hundar. Tycker att det är ett trevligt sällskap.
Men att ha en egen? Borsta, kamma och fixa? Ut och gå i ur och skur?
Nja....nje.....då är nog katt mera min grej.

Halt är det ute också föresten. Höll på att dra på ändan flera gånger.
Kom på då att gympaskor är nog inte det bästa i halka. Eller gympaskor och
gympaskor...dom jag har är mina gamla aerobics-dojor...dvs inneskor.
Men dom är kraftiga och bra så jag använder dom ute. Men som sagt det
är nog läge snart att plocka fram något annat.

Drömde inatt om att jag hade en jättegullig pojkvän. Han hade ett litet torp
som han fixade och donade i. Sen så köpte han en ny bil. En pytteliten sportmodell
i en sån jädra snygg blå färg! Ni vet så där midnattsblå....
Han sa att volvo hade egentligen patent på just den färgen men det sket tillverkaren
i av den nya bilen när han (pojkvännen) langade upp hela 2000 kr extra bara för
att få just den färgen.
Tänk om det vore så enkelt va...*skratt*...vet inte ens om man kan få patent på en
färknyans...


  (bilen...svenskt så det förslår) "klick"

Skulle behöva rensa kylen idag. Och skura den...kan vara en lagom syssla en
söndag..


Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Felaktig information, volvo har patent på sossecontainerbeige i alla nyanser. Amen och halleluja. Må väl,men inte alltför väl,men på ett ungefär som du förtjänar.

2009-01-11 @ 23:16:45
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: ~Sol~

Jag tror att du kan få patent på en färgblandning men att det inte finns något som hindrar att andra gör egna blandningar som påminner om den nyansen.... Tror jag... alltså.... L



Men om du hittar en marknad med sådana pojkvänner kan du väl hojta till så att även jag får rumstera bland stånden. ;)

2009-01-12 @ 18:03:18
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0