The rest....

Måndagsbarn
är snällt och rart. De som är födda på en måndag, är oftast svärmiskt anlagd,
har ett sinne för poesi, är mild, vänlig, godhjärtad och hänsynsfull.


Tisdagsbarn
är älskvärdhet. Tisdagsbarn gör allt med fart. De som är födda på en tisdag,
är vanligen starka och handlingskraftiga, men de är ofta krigiska och går anfallsvis tillväga.

Onsdagsbarn
 får lida ont. Onsdagsbarn är kärt besvär. De som är födda på en onsdag, har i regel
snabb uppfattningsförmåga, de är inteligenta och läraktiga, men de kan ofta vara ganska
självsvåldiga. :

Torsdagsbarn
slita tungt. Torsdagsbarn gör fin karriär. De som är födda på en torsdag, är gärna energisk
och snabb i vändningarna, men kan ofta förivra sig och handla oöverlagt

Fredagsbarn
är goda och givmilda. Fredagsbarn gör gärna gott. De som är födda
på en fredag, är kärleksfulla och trofasta. De förstår att skapa ett lyckligt hem och har i
regel tur med kärlek.

 Lördagsbarn
får arbeta för födan. Lördagsbarn får slita hårt. De som är födda på en lördag,
har sällan tur med kärlek. De har vanligen lycka med sig i handel och penningaffärer.


 Söndagsbarn
är sött och snällt. Söndagsbarn har det alltid bra och får det mesta de vill ha.
Det har alltid ansetts för lyckligt att vara söndagsbarn. De kan se in i framtiden,
nästan allting lyckas för dem och de har livlig fantasi.

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Jag har ingen aning på vilken dag jag är född, men gud var ledigt då så den första jag såg var den andra snubben,.resten är historia,hårdrockhistoria. Ha det bra.

2009-01-13 @ 19:56:59
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Anonym

om man är född på skottdagen då??



Eller hur är man som barn när man är född i farstun?

2009-01-13 @ 21:40:53
Postat av: ~Sol~

Jag vet inte vilken dag jag är född på, men ska man gå efter din regogörelse så är jag definitivt schizofren. ;)

2009-01-13 @ 22:15:37
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0