Jag vill ha kli!!!

Är det inte konstigt? Eller är det jag som är konstig?
Ja förmodligen.

Jar har nu haft semester i fyra dagar. Har mer än en
vecka kvar.
Men istället för att känna
"Åh en hel vecka och lite till" så blir jag stressad över
att jag snart ska börja jobba igen.

Kanske har jag inget liv. Det skulle kunna vara så, men
om jag nyper mig själv riktigt hårt så känner jag att nog
tusan lever jag allt.

Kanske är det så att jag skulle behöva resa bort någonstans
för att verkligen känna att jag har semester. En liten stuga
i en skog, vid en sjö. Bara slappa och slå ihjäl de mygg man hinner
med
.
"klia klia klia"

Är det det som krävs för att stressen ska släppa?




Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Jag följer gärna med till den där stugan. Mitt problem är bara att jag inte har tid. Eeeehhh, vänta... är det det du menar med stress? ;)

2009-07-02 @ 22:44:10
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Syss

Men res bort till Stockholm!! Du kan väl komma o hälsa på mig någon dag i nästa vecka. jag kan gå tidigt från jobbet o så kan vi strosa på stan och bara vara.

2009-07-03 @ 11:04:28
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: Mia

Sol...ja följ med! Så åker jag med dig till Portugal sen ;)



Syss...Absolut! Det tycker jag är en lysande idé :)

Säg bara till vilken dag som passar dig bäst med tanke på jobb och träning :)

2009-07-03 @ 13:31:25
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: Iron

har ju ingen sjö vid husknuten men väl mygg :-)..och trappen är kvar :-)

2009-07-04 @ 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0