Kom och ta!

Hade sovmorgon i morse. Rätt skönt faktiskt eftersom det
var så svårt att sova när det var så där varmt ett tag.

Har börjat röja undan i sovrummet nu. Det var på tiden
kan man säga. Luddelump och Greta Garn hade börjat boa i hörnen.

(För er som inte läst den boken för era barn...gör det!)


Ska strax ta och rensa ur böckerna. Men jag vette tusan vart
jag ska förvara dom...Hmm...har iof ett förråd i källaren som
är rätt tomt. Förrådet i trappen är knökfullt.

Om någon är intresserad av en säng (200x80) modell äldre
som extrabädd eller till stugan så kom och hämta.
Det finns även ett hörnbord i furu, ett glasbord med mässings-
underrede (hel fejkat), någon gammal tv bänk och lite annat.
Plus en massa böcker då.

Och så finns det gamla cykeldäck med slang, det finns gamla
blomkrukor och diverse SKITSAKER som jag aldrig kommer iväg
till tippen med och som antagligen ingen vill ha heller.

(Inte mitt men lika fult)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0