Premiärbad!

Så har man premiärbadat för i år.
Syrran, jag och syrrans dotter cyklade till Haga och
doppade oss. Det var RIKTIGT skönt!
Man drog inte ens efter andan när vattnet kom upp till magen.
Jag som annars är en rätt så duktig badkruka.


(Klick) Där på udden badade jag. Ser ut som en dypöl och kanske
är det så...kanske



(Klick)
Och den här vägen cyklade jag på ett ungefär. Ända hemmfrån mig så
nu vet ni vart jag bor!

På vägen hem så lurade jag iväg syrran med dotter på en genväg.
Vi hamnade ute vid ett fågeltorn. Fick syn på en spång, 3 blankor bred
och jag sa att går vi ut på den så hamnar vi rätt. Jo jo...

Vi skulle cykla blå linje, men jag lurade in oss på röd tur och retur.
En hupp-i gupp-täcksfärd på traktorväg/Kostig.


(Klick)

Men vi fick motion :-) och jag har haft en kalaskväll.

Kommentarer
Postat av: Linda

Eftersom du skrev att du skulle bli glad om jag kom in till dig och sa hej, så blev jag tvungen att springa förbi hela kön av bloggar som ska läsas och hoppa in här direkt.

HEJ!

2009-07-01 @ 21:59:26
URL: http://blogg.alltombarn.se/innandufanns
Postat av: Mia

Linda...Haha...du är rolig! :-) Och glad vart jag ju också :)

2009-07-01 @ 22:02:59
Postat av: Pjoltas

Jag är höjdrädd och tänker därför inte klicka på bilderna. Idag ska Pjoltas premiärbada!

=)

http://pjoltas.blogg.se

2009-07-02 @ 09:41:15
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0