Första semesterdagen

Snart har första semesterdagen passerat.
Den började med att jag vart kvar på jobbet nästan en timma, men
det var väl sak samma :-)

Annars har dagen mer eller mindre försvunnit i någon sorts
koma. Alltid så när man  jobbat natt.
Sov till 16 och sen har man inte kommit igång riktigt. Bara suttit
och svettats.

Imorgon åker jag förhoppningsvis till Biltema i Västerås och
köper nya däck + slangar till cykeln. Det är hög tid att sätta på
nya sådana. Är lika rädd varenda gång jag cyklar att jag ska
trilla omkull pga att däcket smäller.

Ska under min semester också röja i sovrummet. Har två bokhyllor
där som ska ut i vardagsrummet + en byrå. Ska bli skönt att
få lite mera plats i sovrummet, just nu är det rätt så trångt.

Hur har ni det då? Jobbar? Semester? Sjuka?

Kommentarer
Postat av: Iron

Hoppas vädret håller i sej så du får en skön första vecka :-)

Ska du också till Biltema imorron?..märkligt..jag ska dit med då ju :-D och inhandla cykeldäck mm minsann :-D

2009-06-28 @ 23:12:04
Postat av: Mia

Iron...det är inte 100 klart än. Ska åka med sonen och hans tjej i så fall. Vem vet...vi kanske råkas vid cykelpumparna?..S

2009-06-28 @ 23:42:47
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: ~Sol~

Jobbar. Rätt lugnt på jobbet just nu, så det känns ok trots att det vore skönt med semester. Eller bara sovmorgon.... =P

2009-06-29 @ 02:42:59
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Malle

Jobbar kväll måndag-torsdag, sen väntar 4 lr 5 veckors semester. Så vädret blir nog fint fram till fredag, sen väntar nog åska, hagel och driv-is med min vanliga tur förmodligen...

2009-06-29 @ 12:37:10
Postat av: DD

jag jobbar denna veckan



eller



jagmenar



jag sitter här på kontoret iaf ;D



2009-06-29 @ 14:11:23
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mia

Sol...Den kommer nog till dig också ska du se...semestern. När har du tänkt vara ledig?



Malle...Haha..så där säger jag alltid också. Men i år fick jag så jag teg....hot like hell :-)



DD...Jo men även vid sittande så arbetar många muskler. Har dom sagt något om på vilket sätt dom vill att du jobbar? S...sitta och dingla med benen kan vara jobb(igt) det med.

2009-06-29 @ 15:16:18
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: ~Sol~

Jag ska inte vara ordentligt ledig förrän i september, så det känns rätt avlägset.

2009-06-29 @ 20:54:16
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0