Jag e så duttig!

Så...nu är man fattigare än vad man var för fyra timmar sen.
Men jag har varit riktigt duktig. Har nästan inte köpt något onödigt alls.

Kolla får ni se:

Biltema:
2 däck, 2 slangar, 1 cykelpump, 1 ramlås, 1 cykelkorg (hade jag
väl iof kunnat vara utan), däckavtagare och märkpennor till DVD-skivor.
533,20:-

IKEA
En skrivbordsstol, 12 glas, disktrasor, gardintyg.
616 :-

Sen bjöd jag på MAX hamburger istället för att betala bensinen.
257:-

Är rätt nöjd :-)

Nu har jag Nellie här över natten. Dom skulle till Arlanda och hämta
någon som missat sitt flyg som skulle ha landat i Skavsta. När han
är hämtad ska dom till Skavsta och hämta hans bil.
Ja ack så det kan gå när man blir sen till flyget :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0