Jag har fått hjärnblödning

Huvudet far hit och dit. Det är svårt att pricka rätt.
- Du borstar ju inte som du brukar!
- Jag borstar som jag alltid gjort och du har varit nöjd.
- Nej det gör du inte.
- Varför skulle jag plötsligt ändra teknik när den jag har funkar?
- För att du inte vill borsta mina tänder. Du hoppar över.
- Men jag har ALDRIG slarvat med dina tänder, jag gör ju som
jag alltid gjort.
- Nej det gör du inte, du gnuggar på samma ställe hela tiden.
- *suck*
- Du har väl fått hjärnblödning.


Ja ja...jag kan inte borsta andras tänder. Jag har visst
fått hjärnblödning.

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Hahahaha.... Tja, han kunde ju ha sagt att du hade PMS, vilket annars är den vanligaste anledningen killar ser till att man gör något annorlunda. Kanske är hjärnblödning en utveckling av PMS??? =P

2009-06-24 @ 23:15:09
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Mia

Då var det nog han som hade PMS...S

2009-06-26 @ 14:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0