Molekyler och annat småplock

Har inte gjort ett skit idag efter det att jag torkade
kattspya.
Var ute en sväng till med Nellie innan dom hämtade
henne.
Nellie gillar pinnar.
      
Hittar hon en bär hon stolt hem den med högt huvud
och sen tuggar hon sönder den i molekyler.
Idag hittade hon en jättepinne, när hon skulle lyfta den
så stod hon nästan på huvudet. Men tog hon den i ena
änden så gick det att släpa den med sig.
Som tur var så gick hon med på att byta pinne innan vi
gick in = inte lika många molekyler.

Sen hände inte mycket efter att hon vart hämtad.
Lagade mat, diskade och sen datorn.

Nu på kvällen tog jag in cykeln och bytte däck, justerade bromsar
och monterade ett lås. Skulle behöva fixa växlarna också men
törs inte göra det ifall det skulle bli så att jag måste sätta dit nya
vajrar (som jag inte har). Funderar på att lämna in den istället så
det blir gjort ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0