Sol, kaffe och dravel

Jahopp...måndag igen. Till vissas glädje och till andras
förtret.
Mig är det faktiskt skitsamma. Kanske för att jag jobbar
helger såväl som vardagar.

Nu har jag två nattveckor framför mig. När dom är klara
ska jag inte jobba natt på 10 V E C K O R !!!
Fatta vad skönt! Förstår ni hur många dagar det är?
Det är typ...70 stycken om man räknar på en höft...

...lovely lixom...

Grejen är att jag kommer ha skitsvårt att sova på dagarna nu
eftersom jag bor i en lägenhet där byggherrarna valt att ha
ALLA fönster i söderläge. Och det är ju iof toppen, man har
sol på balkongen från 8-15. Men det innebär också att vi (jag)
måste sova i gassande sol på dagarna.
Men men...10 veckor! Fasen vad skönt det ska bli :-)

Nu ska jag strax ner med syster Åsa och träna. Efter det handla,
laga mat och sen sova.
Handla måste jag göra. Jag MÅSTE köpa mjölk.
Vet ni hur illa kaffe smakar utan mjölk när man är van vid att ha det?
Imorse fick jag dricka kaffe med matlagningsgrädde. Funkar men
är ingen höjdare. Men bättre än att vara utan något alls.

Igårkväll efter jobbet (halv tio) var Hille och jag ute och tog en
kvällsprommenad. Riktigt skönt var det!
Man gör det för sällan. Ja det är mycket man gör för sällan visserligen,
men kvällsprommenader är en grej. Skura golv är en annan.
För att inte tala om att tvätta fönster!

Vad gör ni för sällan??

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

10 veckor!? Jag kan inte ens planera så långt framåt! Eller räkna;-)

2009-06-01 @ 18:55:42
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Mia

Tesstamente....nej men vet du...det är SKITLÄNGE! :-)

Då vet du på ett ungefär va?...S

2009-06-01 @ 20:29:39
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0