Det blir nog bättre...

Mådde fortfarande skit när jag klev ur sängen.
Huvudet värkte dessutom.

Men jag tänkte att kommer jag bara upp så blir det nog bättre.

Sen tänkte jag att kommer jag bara ut så blir det nog bättre.

På väg till jobbet så tänkte jag att kommer jag bara dit och igång så blir det nog bättre.

Vem försökte jag lura?

Nu är jag hemma igen och mår lika dassigt fortfarande.
Skulle ha tvättat ikväll men har skjutit upp det tills på lördagmorgon.
Måste piggna till tills på fredag. Har långpass då.

Nu ska jag nog ta och dö lite i soffan...en stund...

Kommentarer
Postat av: Carina

Jaha, har du långpass på fredag. Hur långt ska du springa då? :-)

2009-06-17 @ 18:52:44
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ha ha..du och din löparhjärna...;-)

Tror jag springer i 13,5 timma så får vi se hur långt jag kommer...S

2009-06-17 @ 20:33:38
Postat av: Mia

/\



Skrev jag då...

2009-06-17 @ 20:34:36
Postat av: DD

Två alvedon och ett käckt leende...



äsch, vem försöker JAG lura?



Lägg dig ner och dö [och komigen sen] SESÅ! =)



2009-06-18 @ 09:53:45
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Ta en Alvedon och insup en dagsåpa på TV:n..sen så mår du bättre!

=)

2009-06-18 @ 12:11:19
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Anonym

DD...jo jag självdog i sängen igår. Känner mig faktiskt piggare idag :-)



Pjoltas...alvedon och tv, så såg kvällen ut igår. Och sömnen på det gjorde susen :-)

2009-06-18 @ 14:42:52
Postat av: Mia

DD..jo jag självdog i sängen igår. Mår mycket bättre idag :-)



Pjoltas...tv och alvedon, det var vad min onsdagskväll bestod av. Idag är det bättre :-)

2009-06-18 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0