åsså ett boktips...



Tar och kastar in ett lättläst boktips också när jag
ändå håller på.
Det är "Marley och jag", vilken även nyligen eller
snart kommer på bio, jag har ingen direkt koll där :-)

Handlar om att köpa valp, fostra valp, leva med
unghund, ta hand om gammal hund och allt vad
som innebär där emellan.

Charmig, rolig, igenkännande.
Kanske rentav ett bra tips till dom som går i
skaffa-valp-tankar...eller inte...det är nog ett rätt
avskräckande tips..*S*..iallafall till en början.

Läs den, skratta åt den, himla lite med ögonen och
gråt en skvätt.

Boken är en sannskildring vilket gör den ännu mera
underhållande.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

kanske ska läsa den då...

2009-03-08 @ 12:48:16
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: ~Sol~

Den boken är underbar!!!



Jag är ingen djurmänniska, men jag älskade den boken. Suverän. Jag ska se filmen, men jag har svårt att tro att de kunnat fånga bokens speciella känsla i den. =)

2009-03-08 @ 19:46:47
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0