AWARDS!!!

Titta vad jag fått! :-)



Satt här nu på morgonen och fixk syn på att Mr T skrivit bland kommentarerna
att jag "hade något på hans blogg"...och Voila! Där var det! Vart riktigt riktigt
glad. Det var lite rätt dag också att ge mig det på!
Tack så hemskt mycket!

Så nu ska här givas vidare.
Jag tänker välja ut bloggar ur olika kategorier tänkte jag och det blir nästan lite
som en Oscarsutdelning.

Kategorierna är: Humor, Hjärta, Känsla, Nakenhet, Galet och Gripande.

Humor awardet går till: Kotteby (pretty oväntat va) ;-)

Hjärteawardet går till: Jojo (för att du orkar)

Känslornas award går till: Daniel (för att jag genom varje inlägg känner kärleken
                                                             han sprider runt sig)

Nakenhet går till: ~Sol~ (för att du är så härligt ärlig)

Galet går till: Tesstamente (fast borde kanske gå lika mycket till Irish) ;-)

Och den gripande till Jonte (som kämpar, som slåss, som inte alltid orkar)


Så...grattis till er alla!
Nu ska jag äta risgrynsgröt....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj vad fint!



Blev så glad. Tack vännen, tack!! :)))))

2009-03-10 @ 09:56:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

NÄÄÄ fan vad härligt!

Vad du är goooo min grodis.



Har aldrig fått något sådant.



*niger och bockar*



...hm..ja skrev först niger med två g,..

det hade nog sett lite udda ut..haha

2009-03-10 @ 20:02:43
Postat av: ~Sol~

Åhhhh, vilken fin utnämning.

Tack! =D =D =D

Kram

2009-03-10 @ 21:11:49
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0