Första passet

Nu känner jag mig faktiskt duktig.
Har tränat mitt första riktiga pass....tog det lite lugnt eftersom
jag har haft så ont i min axel sedan tidigare.

Men vid en maskin tog det stopp.
Man ska sitta med bröstet mot maskinen och ta tag i en grej som
sitter liksom ovanför och dra den neråt.
Jag fick ont redan då jag var och provtränade så vi sa att den skulle
jag bara köra 3x6 på istället för 3x10.

Jag ställde sitsen i rätt position. Jag ställde in vikten enligt dom
siffror som stod på mitt papper. Jag satte mig till rätta och började
dra. Tänkte att SHIT vad tungt (60kg) Mycket tyngre än sist.
Men jag stretade på 2x6...sen tänkte jag att jag sänker vikten till
50kg sista vändan och så gjorde jag det och plågade mig till att
dra 10 gånger (eftersom jag minskat vikten).
Var helt slut sen...kollade till på  mitt papper och skulle anteckna
att här var det minsan tränat och klart....då ser jag....jag skulle
ha haft 30kg på bara...hade tittat på fel rad.
Inte konstigt att det var så tungt!

Avslutade med att prommenera snabbt på löpbandet och strechade
sedan igenom kroppen ordentligt. Minns att sist när jag tränade då
var jag rätt slarvig med sådant.

Nu känner jag mig nöjd. Faktiskt lite pigg också. Men det känns att
man gjort något man inte brukar.

Ska äta lite lunch nu och försöka sova en stund sen....nattjobb på G

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Hahahahaha.........

Ja, precis.

Nu sitter jag här i soffan.

Med ett ögonbryn.



Hahaha...

2009-03-16 @ 20:30:45
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Pjoltas

Den braskaminen bär man inte runt på :) Jobba lugnt!

2009-03-16 @ 20:39:03
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0