Hjärtlig översvämning...



Dagen igår var lång och rätt tung, men gick bra ändå.
Jag började jobba 8 och slutade 21.30...lång dag.
Dom här långa dagarna har ändå en tendens att rulla
på rätt bra, dom känns inte så värst långa trots allt.
Men igår vart jag ledsen, besviken och arg på den
finske mannen. Han lurade mig medvetet och vart
nog rätt paff när jag kom på honom.
Tråkigt när det blir så där, och på något vis blir man
arg på sig själv också som går på hans trix.
Men han har en förmåga att låta riktigt ärlig och seriös
även då han i botten räknar med att luras.
Och jag...ja jag går på det fortfarande...ibland.

Men all frustration över detta försvann i ett nafs när
jag kom hem.
Grabben har storstädat!
Han har plockat, dammat, skurat, fixat...ja han hade till
och med vattnat blommorna och skurat alla skåpluckor.
Det var precis vad jag behövde igår och jag vart riktigt
rörd :-)

Jag har ju tre lediga dagar nu och jag hade planerat att
städa dessa dagar. Men nu så slipper jag :-)
Eller nja...badrummet och mitt sovrum hade han inte hunnit
med, och jag har värsta monster-tvätt-högarna ligger så
jag har lite att pyssla med trots allt.

Men mitt lilla modershjärta svämmade över lite igår :-)

Kommentarer
Postat av: jojo

åh...konstigt nog är det min son som överaskar mig med städning.

Har de bättre strategi än töser?

=)

2009-03-28 @ 19:35:50
URL: http://femhjartanochjag.blogg.seogg.se
Postat av: Anonym

Härligt! Precis vad du behövde. Passa på att njuta av dina lediga dagar nu istället. =)



Kram

2009-03-29 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0