Pass två...



Har precis genomfört träningspass två med bravur.
Idag gick det riktigt bra, alla vikter var på rätt nivå och
jag faktiskt ökade lite på ett par maskiner.
Svettigt som attans vart det.  Det blir ju så när man har
en kondition som ligger typ 200m under havet.

Började och avslutade passet på löpbandet med att
gå i rätt rask takt. Men avslutningspromenaden vart inte
så lång som jag tänkt....skavsår :-(
Så nu har jag införskaffat skavsårsplåster. Dyra som attan
men ska det vara så ska det.

Har också plockat med mig Nellie på vägen hem. Hon ska
vara här några timmar så dom får packa och plocka lite i
lugn och ro ikväll. Dom flyttar ju till månadsskiftet, och jag
kan tänka mig att yrvädret är ivägen mest överallt som dom
bor nu. I en liten etta på kanske 35 kvm.
Åhh vad dom kommer njuta av att få en lägenhet som är
dubbelt så stor! :-)


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Du har verkligen gått in för det här med träningen. vad glad jag blir. Hurra!! Jag är impad. jag själv tröttnar skitfort.



Och träffar du en fisätare, ge honom min e-mail med en gång.



P.S.

När beställer du en "Bloggeby" då?

=)

2009-03-20 @ 20:05:47
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: ~Sol~

Hörru du! Nu är det så att jag alltid svettats som en gris, även på den tiden jag med lätthet sprang 5 km på en halvtimme. Det är helt enkelt så att jag svettas lätt, har inget med kondition att göra. Jag är helt enkelt en svettloppa. =P

2009-03-20 @ 21:18:20
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: ~Sol~

Lyllos dig! Jag fasar över just den delen av övergångsåldern. Jag svettas då jag tittar på en trappa redan nu. Jag kommer att flyta bort då kroppen bestämmer sig för att vara anarkist! =P

2009-03-20 @ 22:29:37
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0