Psykakuten

Haha...jag har en sida på "Vilda Vebben".
Där hittade jag idag en sida med namnet
"Psykakuten" och denna presentation:

JOURÖPPET DYGNET RUNT -
 När inget annat hjälper, vänd er till oss Ibland kan väntetid uppstå,
vi ber om överseende med detta. Vi besvarar alla mail. Vi är 2 välutbildade
bystiga sjuka sköterskor. Vår utbildning och praktik genomfördes på Scan.
Vi fullföljde aldrig utbildningen men vi fick examen via sängvägen.
Vi är inte bara utbildade, vi är inbillade också.
Gedigen erfarenhet av psykiska sjukdomar - även egna,
borgar för en god vård. Vi ställer diagnos på symptombilden,
ordinerar och remitterar vid behov. Viss sjukgymnastik kan utföras enligt
överenskommelse. Hjälpmedel finns att tillgå för alla kroppsdelar.
Verkstadshandböcker finns för de flesta operationer enligt gör-det-självmetoden.
Kan mailas mot en mindre summa. Dock har Socialstyrelsen utfärdat förbud mot
 lobotomering på egen hand.

Vi har avtal med Försäkringskassan.




Hysteriskt roligt så här en måndagmorgon :-)

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe skulle anställa direkt!

2009-03-30 @ 08:11:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kotteby

Och återigen ser vi brister på Försäkringskassans bedömningsmallar.



=)



Jag skäms.

32 år. Stupfull som en kalika. Går vilse i sitt egna kvarter. Jag skäms.

2009-03-30 @ 13:28:35
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: jojo

*hahahaha*



Ska söka jobb hos dom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0