Push it baby...

Ni som har följt min blogg ett tag kanske minns att
jag skulle börja träna...på allvar.

Ni som har följt min blogg ett tag kanske har kommit
på att jag är en sådan person som vill väldigt mycket.

Ni som har följt min blogg ett tag har kanske till och
med kommit på att jag behöver någon som pushar mig
för att något ska hända.

Nu är det dax.
Jag har fått en pusher...min syster och jag ska börja
träna tillsammans...bra va!

Så på måndag smäller det. På måndag är det dax.
Då ska jag stöna, svettas, bli yr i huvudet.
På måndag ska jag få blodsmak i munnen, jag ska
få värk i alla muskler. Jag kommer till och med få värk
i alla dom nya muskler som kommer ploppa fram på
löpande band.

Och jag ser fram emot det...

Sen när jag är fit...då ska jag dansa som
Dylan och Dante


Kommentarer
Postat av: jojo

JAAA vad kul!!

Då blir vi två.

Jag ska börja träna Combat, kickboxning och allt vad man kan träna.

Har ordnat ett medlemskort nu.



2009-03-14 @ 18:09:30
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0