Roar mig ...

Roar mig ...med att göra lite tester jag hittat i en annan blogg.
Aldrig stämmer dom. Antar att jag är komplex ;-)

Du är 16% ond!
Du är en aningen ond, fast i smyg!

Fler test hittar du på testportalen.se

 


Tänk att man kan bli glad över att få veta att man iallafall är LITE ond! :-)



Du är
Spindelmannen
80%
Stålmannen
73%
Hulken
68%
Wolverine
62%
Kattkvinnan
58%
Robin
53%
Hellboy
38%
Batman
32%
Fantomen
28%
Du är intelligent, har humor
och är lite töntig.
Du tar ansvar för andra.

Fler test från testportalen.se



 
 
 
Ha ha....jag är en TÖNT! ;-)


Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Hahahahahaha, jag har HORN! Visserligen nedslipade, men ändå. Påminn mig att aldrig tala om för grabben eller brorsan att jag blev Hellboy. De roar sig med att kalla mig Satan även utan synliga horn. =P

2009-03-20 @ 06:58:58
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0