botox-brutta

Det vart en bra kväll av en trött dag :-)

Åt min pytt-i-panna...sorry FISK! ehh...
Fick golven dammsugna och skurade.
Disken fixade sonen.
Jag hoppade i ett lååååångt varmt bad och
fixade med hårinpackning och skrubb.
Efter det körde jag en "skämma-bort-ansiktet-kur",
något jag ytterst sällan gör eftersom jag inte är
en "fixa-trixa-piffa-brud". Men det var riktigt skönt
så jag kanske ska satsa på att bli en sån.
Med långa blodröda naglar, hy som stramar på de
mest konstiga ställen, tuttar som verkar komma från
yttre rymden och läppar som man kan använda som hatthylla.
Ja kanske ska jag bli en sådan...botox-silikon-brud.


                     


Eller så nöjer jag mig med en trestegs ansiktsbehandling någon gång ibland.
Man ska inte överdriva.

Nu har jag bäddat rent i sängen och ska krypa ner med
en bok.
Imorgon skulle jag vara ledig men ska ner mellan 8-11. Jag
är ju ledig på lördag istället.
Ska uppleva kalasväder i huvudstaden då :-)

Kommentarer
Postat av: DD

usch, va skrämmande...gör INTE så.



ledig? sa du ledig? Fy va skönt.... jag tror jag ska skolka i em ...*hihihi*



2009-05-29 @ 08:29:03
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0