Drakar, moppar och regn + lite fisk

Idag har jag varit så trött!
Jobbade i slowmotion. Drack kaffe. Jobbade lite till,
drack kaffe. Sen drack jag kaffe och så tog jag det lugnt
en stund.

Nu är jag hemma. Har druckit kaffe och tagit det lugnt.
Grabben ställde jag vid diskbaljan och där står han nu
och skramlar.
Funderar allvarligt på att ta fram dammsugaren också och
snabbt som en vessla (i slowmotion) knyta fast den runt
magen på han. Tyvärr tror jag inte jag kommer hinna med...

Nej jag får nog ta och valla snabeldraken själv...och sen
golvmoppen. Det är fan på tiden att båda två får röra på sig
lite.

Laga mat ska jag också göra...tror det blir fisk..eller inte...eller
så blir det fisk..jag vet inte.
Helst skulle jag vilja krypa ner under en filt och bara sluta finnas
en liten stund...det skulle va skönt :-)

Regnat har det gjort också. Två gånger idag vart jag helt dyngsur.
Regnet tajmade mina prommenader och cykelturer perfekt!
Bra jobbat!


Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Usch, sådana dagar känns alltid evighetslånga. Hoppas den tar slut snart och att du är piggare i morgon.



Kram

2009-05-28 @ 17:27:15
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0