Födelsedag nummer tre...

Idag är det kalasdag igen, härhemma.
Sitter just nu och väntar på att födelsedagsbarnet och hans
flickvän ska komma så vi kan åka och handla till maten.

Jonas fyller ju då som ni alla förstår på Norges nationaldag.
Han har ända sedan han var liten sagt att han någon gång vill
fira sin födelsedag i Oslo.

Nu när han har körkort, bil och alla möjligheter i världen att
verkligen åka dit och fira...ja då vill han inte längre..*S*
Så typiskt...just det där att vilja ha det man inte kan få, vilja
göra det som inte är möjligt just då. Och sen när man kan och
får, då är det inte lika intressant längre :-)

Han har beställt fläskfilé med svampsås och potatisgratäng idag.
Det är hans mamma-favorit-rätt...och det ska han få.

Det blir nog en riktigt bra dag idag också...precis som igår.

Var föresten inne på Stockholm Maratons hemsida och hittade
där en bild på kära syster, hon som ska springa för första
gången i år...Kul! :-)
Hon står där så glatt till höger i bild :-)

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas att maten smakade riktigt bra. Hade jag bott i E-ing så hade jag självklart varit där. Nu var jag istället tvungen att springa 2.3 mil...



Kram

2009-05-18 @ 21:37:14
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: Carina

Hej, hoppas maten smakade bra, men det är klart den gjorde!!! Hade jag bott i E-ing så hade jag självklart varit med er. Nu blev jag tvungen att springa 2.3 mil istället.

Kram

2009-05-18 @ 21:48:18
URL: http://carinatranar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0