Förkylning och parasoll

Hej å hå vad det blåser i håre' när man går ut!
Allt det fina man fixat med plattången är puts veck
på mindre än en pisskvart.
Men ändå...det är härligt på något vis. Så mycket
kraft i något man inte kan se.

Idag ska jag ner med syster och träna. Får ta det
lite lugnt idag för jag har suttit och nysit hela morgonen.
Tror min årliga förkylning är på G...den som faktiskt hållt
sig borta dom sista 2 åren. Så den kanske inte är årlig
längre  utan håller sig till vartannat år numera. Det räcker
gott. Jag brukar ligga däckad en vecka då.

Till helgen ska vi in och kika på syster Carina när hon
springer Stockholm maraton för första gången och det
ska bli så jäkla kul!
Vi har planerat lite smått vart vi ska stå så hon kan se oss,
för vi kommer säkert inte ha en chans att se henne i det
myller av löpare med allehanda stilar som kommer att
rusa fram på gatorna.

Jag har ett limegrönt/gult balkongparasoll som jag inte
har användning för, det ska jag ta med mig och så ska
det med stora svarta bokstäver stå:
"Vad fin du är Carina!"

Det var visst någon som sa så till henne en gång när hon
var ute och sprang..*L*..hoppas det gör det lättare för henne
att se oss då.

Kommentarer
Postat av: Carina

Underbart, jag kan behöva sådan peppning när jag kommer svettig och illaluktande och helt slut, Jag håller utkik efter er. Så jäkla glad att ni tar er upp och stöttar mig, det betyder jättemycket för mig.



Kram

2009-05-27 @ 18:50:43
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: DD

springa?

oh nej.... men om någon peppar mig med ett limegrönt parasoll så kanske...eller...nääää



2009-05-28 @ 11:17:25
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0