Jag börjar bli gammal!



Det är bara att inse...jag börjar bli gammal.
Inte nog med att jag börjar bli gammal, jag börjar dessutom
tackla av...och framförallt då på festfronten.

Igår var jag hem till en arbetskamrat för en grillkväll. Vi hade
jättetrevligt, vädret var kalas och vi satt på deras alldeles nygjorda
altan och mådde gått.

Jag hade ju jobbat på dagen och hade tänkt att jag skulle ta det
lite lugnt. Eftersom jag inte hade varit på systemet heller så köpte
jag med mig en 6-pacl Norrlands 3,5. Tänkte att det räcker åt mig.

Ja vad händer då?
 Jo jag dricker en Norrlands. Sen ställer Linda fram en till men av
den starkare sorten. Efter det blir det lite Baileys och en lite wirre.
Kände inte av det så där jättemycket. Inte mera än att jag fick
väldigt roligt och vi turades om med att dansa på bordet i
vardagsrummet.
Dessutom höll jag tydligen en buggkurs för mindre intresserade
människor...märkligt eftersom jag inte ens kan bugga. Men igår
kunde jag tydligen tillräckligt för att hålla kurs!
Ja tänk vad man lär sig om sig själv hela tiden ;-)

Kom hem runt 2 inatt och somnade rätt snabbt. Vaknade av
katterna vid 8 och då var det minsan inte lika skoj att heta Mia.
Nej fy...jag börjar bli gammal.

Vid halv tre så skrattade grabben åt mig när jag sa att jag skulle iväg
och jobba. "Jobba? Du? Nu? Ha ha ha"...men det gick faktiskt riktigt
bra. Och jag kände mig bättre efter att ha ätit lite mat.
Nu är jag bara trött trött trött...ska strax sova. Imorgon klockan 7 är
det tvättstuga och sen träning.

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Hahahahaha.... Du är inte gammal, du är vis nog att inte utsätta dig själv för sådant allt för ofta. Skillnad det, ser du. =D

2009-05-03 @ 23:59:49
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: jojo

*skrattar

Man kan väl inte mäta ÅLDERN i hur man beter sig i dryck_tillstånd. ELLER hur man mår dagen efter.



Fan då ska man ju kalla dig UNG för att du fortfarande Orkar supa till.
reeeetar*



Fjortis!!! Haha

2009-05-04 @ 14:36:21
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja ba flinar ja....;-)

2009-05-04 @ 14:53:38
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: Iron

Jaa du Mia..visheten kommer med åren..så det kommer för dej med ;-)

2009-05-04 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0