Nått rött, man knyter och vevar med.

Vårsolen letar sig in genom fönstret...ja den verkligen letar.
Söker och knackar på, torkar av för att se om det ens går att
ta sig igenom.
*suck*..jaaaaa..jag borde tvätta mina fönster!

Men men...den är där iallafall, solen. Och jag är ledig. Känns
helt otroligt fint.
Idag ska jag ner och träna med syrran, ska bli skönt.
Sen ska jag eventuellt cykla till Bredsand med en jobbarkompis.
Vet inte riktigt om mina däck vill ta mig så långt. Dom har nämligen
spruckit. Trodde först det var hjulet som var skevt och behövde
riktas, men så visade det sig att det är däcken som spruckit sönder
i sidan.
Än håller dom ihop, men jag måste byta vilken dag som helst.

Kanske om jag åker till Västerås imorgon att man kan be om att
bli lotsad till Biltema...eller så tar jag det senare med grabben någon
gång. Dom åker ju till Västerås rätt ofta.

Sen senare idag ska jag på kalas. Hilles dotter Clara fyller 6 år.
Jag frågade henne vad hon önskade sig tidigare och hon vill ha
något rött, som man kan knyta och veva med.
Först funderade jag på att köpa en påse med

till  henne, men jag tror hon uppskattar ett

mera.

Kommentarer
Postat av: Anna

men HEJ snurpis!!!!! Sata i gatan vad glad jag blev över din kommentar i min blogg!! och du har ju också en blogg ju... det hade jag inte en endaste aning om!! Hur är läget då??? Här är allt superduperdundermonsterjättebra!! Jag har träffat världens sötaste.... och allt går lixom bara bra!! leeeeeeeer Idag åker jag till Gbg för imorgon är det göteborgsvarvet... årets höjdpunkt ju :)

2009-05-15 @ 09:09:40
URL: http://dewdropia.blogg.se/
Postat av: Iron

ett rött just sånt ska en 6-åring ha :-D



sen undrar jag..har du lagt på mer vikter eller kör du fler reps?..får ju ingen feedback..suck*

2009-05-15 @ 21:56:38
Postat av: Mia

Feedbacken är skickad på Vilda...S

2009-05-15 @ 22:14:05
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0