Tjocka maj välkommen!

Maj har blivit en tung månad. Tung i meningen många födelsedagar.
Nu är det inte hela maj som är uppbokat. Men fyra födelesedagar
inom loppet av åtta dagar känns rätt mäktigt :-) Särskilt som plånboken
inte är särskilt skrytsam.

Det började den 11 maj med mamma.
Igår den 15 maj fyllde ju Hilles dotter Clara.
Imorgon den 17 maj fyller min son Jonas 22 år.
Och på tisdag den 19 maj fyller Hille 30 år.

Men annars är det en lugn månad.

Idag ska jag till Västerås och träffa en bloggerska som jag fattat tycke för.
Ska bli roligt att se henne på riktigt. Hon får lotsa mig runt i Västerås, för trots
att jag bara bor 3 mil ifrån så hittar jag inte alls i den staden.
Det känns som att vädret är lite på vår sida också och det är mysigt. Kanske
kanske finns det även i grannstaden något mysigt utecafé att sätta sig vid
och bara prata.

Nu ska jag sätta fart lite här hemma innan jag sticker.

Ikväll smäller det gör Malena. Hoppas det går hyfsat bra, dvs top 10.

Kommentarer
Postat av: pjoltas

seriös är mitt fjärde namn efter pjoltas, pingis, rabarbersvaj. Ha det fint i gurkstaden!

2009-05-16 @ 15:39:51
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: ~Sol~

Tack för en riktigt bra dag! =)

Trevlig läsning.

Kram

2009-05-16 @ 19:47:15
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0