Knäckebröd och regnvatten

Så har man varit hos kotknackaren igen. Blir man inte skinnflådd så blir man luspank.
Jag vet ju att detta kommer att göra nytta men OJ vad det kostar..iallafall med mina
mått mätt. 380:-/vecka och vem vet hur länge?

Pratade med min arbetsgivare idag hurvida dom kan gå in och betala en del av det.
Fick till svar att MAX 1000:-/år kan dom bidra med per person. Och vad hjälper det
mig i det stora hela? Det är knappa tre behandlingar.
Men men...jag får äta knäckebröd och suga i mig regnvatten...just regnvatten är det
rätt gott om just nu så jag ska nog klara mig ;-)

Nog om pengar...känner mig rätt så mörbultad just nu. Visste ni om att om man sätter
fingrarna typ nästan INNE i höftleden och gnuggar runt...då gör det väldigt väldigt ont!
Visserligen var han nog inte inne i leden och gnuggade, men det kändes så.

Dessutom var han och gnuggade sönder muskelfästet i axeln igen...eller gnuggade
sönder kanske han inte gjorde men han retade det iallafall...nu isar det och bränner
samtidigt. SKa linda in en kylklabb i en handduk och lägga på...det ska visst vara bra.

Det sätter sig också i skallen...man får ont...kanske släpper om man tar ett bad???

Nu har jag klagat nog för idag.....

Mörbultad?????

Kommentarer
Postat av: Jojo

TJOOOHOOO,

ja har oxå en till blogg men det går trögt i den

är väl så att ingen funnit den sidan eller så skriver jag trist utav helvete..=)

2008-08-08 @ 10:04:34
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0