Takida och onda fötter

Takida var bra, han sjunger skönt tycker jag. Och faktiskt var det lite show på scenen
vilket jag inte hade trott.
Backyard Babies var också bra, fast jag inte är någon hårdrocksbrutta.
Det jag kommer ihåg bäst är nog ändå en grupp som var med och lirade lite mellan
varven. En rätt stor kille i röd sidenrock som småstrippade lite lätt till Fleetwood Macs
"Black Magic Woman"...*småler*..den e skön...
Gruppen heter föresten "Burnt Out Punks"



Fötterna gjorde grymt ont också. Men man får ju skylla sig själv som klämmer ner
dom i stövlar man knappt använt och som dessutom har lite klack. Står man stilla
är det rena döden för fötterna. Men nu vet jag det också...till nästa gång...:-)

Igår var vi ute och gick Hille och jag. Vi har våran runda vi brukar gå och det var riktigt
skönt trots att det tog emot som f-n innan vi kom iväg. Kände oss riktigt duktiga efter det
och gick hem till mig, lagade köttfärspaj och frossade i det. TIll efterrätt gjorde vi
egen fruktsallad och så såg vi på Masdjävlar...(När jag var på Baaaaaali....)

Idag skulle jag egentligen ha åkt till min son i Vällingby, men han hade fattat det som att
jag skulle komma nästa helg...så då får det väl bli så då...Är lite nyfiken på hans nya
lägenhet. Jag har inte sett den än...

Drömde inatt också...att jag buggade...har nog lite prestationsångest inför kryssningen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0