Tja....en torsdag....

Äntligen är mina tre jobbnätter slut!!!
Klev av skiftet kl 8.30 imorse och åkte raka vägen till Hille och åt frukost med henne.



Hille á la "Den där Mary" (jättedålig kvalitet jag veeeeet..men hon är söt ändå)



Sen åkte vi till Västerås och brände mer pengar än jag räknat med, men det jag
köpte var sånt jag behövde.
Det vart lite kläder, ett nytt diskställ, ett par tavlor (behövdes väl kanske inte men
dom kostade bara 19kr styck), ett nytt lakan till sängen 160x200, (avskyr att bädda
omlott med två) och inne på Rusta vart det lite småsaker.
Passade också på att ta ut biljetterna till Takida tills imorgon. Vi åker buss dit men
har ingen aning om hur vi ska ta oss hem. Det blir antingen nattbussen eller taxi,
det är ju bara ca 3,5 mil.

Gick och la mig vid 16 och vaknade nu vid 18 av att grabben beställt pizza. Så nu är
jag mätt, något lite mindre trött men fryser som tusan.

Kommentarer
Postat av: Hille

Vilken ödla!!

2008-09-01 @ 20:33:00
Postat av: Mia

Jo men en söt liten ödla tycker jag...;-)

2008-09-01 @ 22:53:04
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: Mia

Men satt och kollade lite nu inatt...faktiskt så är du lite lik en leguan...fniss..med kam på skallen...

2008-09-02 @ 06:30:54
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0