Sovmorgon

Sov länge idag. Vaknade först klockan 11 när en påminnelse
på mobilen började väsnas.
Skönt att få sova ut. Känns som att det var länge sen.
Idag hade jag tänkt städa, fixa en skinka, bada och bara mysa.
Det jag har gjort hittills är att diska, fixa en skinka och pratat
i telefonen.
Ska ner till jobbet en sväng ikväll och hjälpa till med lite
strechövningar. Många som är sjuka nu, tydligen går
det halsfluss för fullt i vårat arbetslag....lagom till nyår...kul!

Ilskan från igår börjar lägga sig. Men tjejen i fråga har för evigt
fått ett minus i kanten. Trots allt känns det skönt att veta med sig
att jag inte är långsint. Men sådana här saker kan tyvärr sitta i
ett tag även om jag inte visar det utåt.

Tänkte laga en gryta idag men det blir nog en pizza istället. Även
om jag tycker om att laga mat så känns det skönt att få vara lite
lat ibland.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Pratade i telen, diskade och fixade skinkan...

i köket??

Fixade skinkan brukar man bara göra på toan ju...



hmm eller du menade att du diskade skinkan?

2008-12-30 @ 19:29:31
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Den dagen jag tar examen, och får min första anställning tänker jag hämnas på alla under mig. Alla. Big time!



=)

2008-12-30 @ 20:09:28
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0