Me = no intelligens?

Jag är nog ganska intelligensbefriad ibland...

Min syster var här idag....tillsammans med Hille och min arbetskollega
med SÖTA BEBISEN!...*L*
När hon (syrran) åkte hem sen för att sova, hon ska jobba inatt,( jaaa vi
jobbar på samma ställe) så satt kollegan och jag kvar och fikade.
Lotta (som hon heter) sa att: "Det ringer i en mobil" och ja..jo..det lät ju
så men det fanns ingen mobil i mitt hem som lät på det viset, jag frågade
grabben om det var på TV det lät och jooo...så var det.
Sen ringde det på min mobil och det var syrran. Hon sa att hon hade glömt
sin telefon hos mig (hon är sådan...hon glömmer ALLTID något)...och när
jag kom ut i hallen så låg den där, och det var den som hade låtit innan.
Sak samma...vi la på och hon skulle lägga sig och sova. Ser då att hon knappt
har batteri i mobilen, den säger liksom till att den vill ha mera! Men jag hade
inget hemma att ge den så då tänkte jag att jag messar syrran, så kan hon ta
med sig laddaren sen när hon kommer förbi och hämtar telefonen.
Smart va! :-)

Så jag skickar iväg ett SMS, med det omedelbara resultatet att hennes telefon
börjar blinka och låta....*suck*...på mitt köksbord....men men...jag är bra och smart
på andra sätt.


Lilla bebisen (snart 9 månader) var så sööööt....*L*...och min katt Pucko var så
nyfiken på henne. Jag köpte för något år sedan en kattunnel som katterna har
lattjat med ibland. Pucko la sig där inne, bebisen satt i ena änden och kikade in
samtidigt som hon tog tag i kanten och ruskade om. När hon såg katten i röret
så började hon skratta och tyckte det var jätteskoj att leka tittut med honom :-)
Tur han är så snäll så han lät henne hållas :-) jag tror han tyckte det var minst
lika skoj själv..

                        Katt inuti röret ---->        ----> En bebis

Kommentarer
Postat av: Jojo

Inte Heller Då.

Du är en smart brud i lyxförpackning

som tar till ibland att vila cellenEllen

men vi veeet ju att du kan tänka. =)

2008-11-20 @ 19:30:40
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0