Min första sexuella erfarenhet

Fick en flashback igår när jag läste Kottebys blogg. Han skrev om
när han var liten.

När jag var liten hette min bästa kompis Eva-Lena. Hon kom från
en djupt religiös familj som var med i dåvarande Filadelfiakyrkan,
idag är det väl pingskyrkan tror jag.
I hennes rum hade hon en stor, tjock gräsgrön ryamatta på golvet.
Under den brukade vi lägga kuddar, lådor och annat så den vart
som ett kuperat landskap.
Sen byggde vi små gårdar med alla hennes små plasdjur, ni vet
sådana där hästar, kor, grisar, hundar och människor som man
kunde köpa på leksaksaffären. I våran affär stod dom i en låst
glasmonter, antar att det var stöldbegärligt.
Men Eva-Lena, hon hade sådana där djur i mängder, jag hade
några stycken som jag brukade ta med mig, men jag minns att
det alltid kändes lite pinsamt eftersom jag hade så några.
Människordockorna fanns som både män, kvinnor och barn...
alltså fixade vi så det fanns olika familjer där i dalarna på mattan.
Och eftersom det fanns barn så måste ju dom vuxna dockorna ha
sex, så då la vid dom på varandra och om Eva-Lenas mamma kom in
så ryckte vi till i mattkanten så allt hamnade huller-om-buller.
Ja det var nog min första lektion i sexualkunskap...dessa dockor.
Kan meddela att även djuren hade sina små stunder...det fanns ju
både kalvar, föl och små griskultingar.


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Bra sexualkunskap där...

Hahah!!



logiskt eftersom det fanns barn, liksom.

2008-11-15 @ 12:28:18
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0