Tristess



Har väl egentligen inget direkt att berätta. Skriver mer av tristess.
Sitter på jobbet nu, andra natten av tre och det är lugnt.
Man fördriver tiden med att spela freerolls i poker, lägga
patienser, se lite på film och lösa soduko. Det senare är rätt
svårt att koncentrera sig på kan jag säga när man är trött,
skallen hänger liksom inte riktigt med.

Känner att jag skulle vilja göra något. Åka någonstans, vart
som helst. Till och med kaffe i Säffle skulle vara skoj just nu.

Har sett att en del bloggare fixar och trixar med sina bilder. Ni lägger
in en liten bild som sen öppnar sig i en större när man klickar på
den. Har suttit ett bra tag nu och försökt men jag misstänker
skarpt att mina hjärnceller gått i strejk, åkt på semester eller
lider av tillfällig förlamning, för jag kommer inte på hur tusan
ni gör.

Vad brukar ni göra för att hålla er vakna när ögonen bara vill
rasa ihop men inte får?

(Favorit i repris)

Kommentarer
Postat av: Christian

Välj bara om du vill lägga in bilden i "miniatyr" eller normal storlek. Vid miniatyr så kan folk sedan klicka upp den i normal storlek.



Gällande sista frågan så tar jag mig en stor nypa frisk luft när det blir syrebrist. Det brukar hjälpa. C-vitaminer i massor brukar också hjälpa mig.



Kramar

2008-11-26 @ 15:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0