No1 - No7

Inatt hade jag värsta thriller-drömen.

Drömde om att jag gick i skolan och tog studenten. Mössorna och dräkterna vi hade var
sådana där som dom har i USA.



Tillverkaren av dessa hade i min dröm numrerat mössorna. Och dom som hade haft
oturen att få mössa No1 - No7 blev jagade och mördade.
Samma sak varje år...
I drömmen hade jag råkat få No8 och när jag hade min så visste man inte att eländet
tog slut vid No 7 så jag kände mig förföljd, stressad, rädd, panikslagen mm mm...
Vart jagad i korridorer, kunde inte lita på någon, levde med neddragna persienner osv.

Varför i helsike ska jag drömma så sjuka grejer?
Ibland blir jag så trött på det.
Önskar ibland att jag var som min syster som drömer NADA...NOLL...INGET...iallafall
inte så att hon minns det efteråt.
Visst är det roligt ibland med drömmar, men idag så undrar jag mest bara över vad
allt kommer ifrån...allt det man drömmer om....



Annars idag så blåser det som tursan och regnar...på håll ser det nästan ut som om
det är lite inslag av snö i regnet, men jag vet inte riktigt.

Hoppas bara det hinner lägga sig innan jag ska iväg till jobbet ikväll. Har ingen lust
att cykla i det här vädret alls...*burr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0